myOGO Software för din e-butiken

my.OGOship.com

Detta är backend warehouse management systemet för OGOship Där all magi sker när det kommer till era order, frakter och produkter händer. myOGO kommunicerar med er e-handel och för över er produktinformation och fraktinformation. detta är också systemet som vår lagerpersonal använder för att lägga era produkter på lager. Alla lagerplatser finns här, alla inkommande frakter - i stort sett allt som gäller era fysiska produkter finns lagrat här.

Ni kan också logga in på my.ogoship.com närsomhelst. att skapa ett konto är kostnadsfritt, Prova på IDAG!

Ni kan också aktivera mervärdestjänster PRO-tjänster för er verksamhet i myOGO.

Skärmavbildning av myOGO:

 

Automatisering mellan er e-handel och myOGO

Vi har skapat vårt system speciellt för e-handel. vårt motto är att det som kan automatiseras, ska automatiseras. När det finns en situation då vi behöver er "input", så skickar myOGO ett automatiserat e-postmeddelande med en länk till en sida där ni kan lösa ärendet. Detta kan hända i t.ex en situation då vi behöver lösa frågor gällande en inkommande leverans från en leverantör.

 

Onlinebutiks-orderfulfillment har gjorts enkelt och flexibelt.
- Precis som jag vill ha det.
MyOGO